På www.stromsund.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?

Google translate

X

Översätt sida

Använd Google Translate för att översätta webbplatsen. Strömsunds kommun tar inget ansvar för att översättningen blir korrekt.


Publicerad: 29 juni 2017

Resultat från ”Kunden i fokus”

Under 2016 och 2017 har teknik- och serviceförvaltningen arbetat med frågor kring kunden och den kvalitet och service vi kan erbjuda. För att ta reda på vad våra kunder förväntar sig och hur nöjda de är så har vi gjort kundundersökningar. Här presenterar vi resultatet.

I princip alla kommer någon gång i kontakt med de områden som vi inom
teknik- och serviceförvaltningen sköter.

Tre olika undersökningar

Under vintern 2016/2017 har vi gjort tre undersökningar som riktar sig mot våra medborgare. De har handlat om

  • bostadsanpassning och färdtjänst
  • renhållning
  • gator, parker och mark.

För alla tre undersökningarna har vi ställt några gemensamma frågor om
bemötande och om den som svarat upplevt att den fått hjälp med det man frågat efter.

Tack för din medverkan!

Alla svar bidrar till att vi kan skapa högre kvalitet, och rätt kvalitet, på vår service. Tack för att du har svarat på våra frågor. Undersökningen kan du läsa genom att klicka på länken i rutan Relaterad information.

Lampa.

Teknik- och serviceförvaltningen har gjort tre olika kundundersökningar.

Kontakta oss

Strömsunds kommun

Box 500

833 24 Strömsund

0670-161 00 (växel)

Mejla till:

Kontakta gärna

Senast ändrad/granskad: 30 juni 2017